Acasă / SOCIAL / Se caută Manager pentru Spitalul Județean

Se caută Manager pentru Spitalul Județean

spitalul_judeteanIn baza prevederilor:
– LEGII nr. 95/ 2006 – privind reforma in domeniul sanatatii,
– REGULAMENTULUI de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager la spitalele publice din reteaua Consiliului Judetean Arges aprobat prin DISPOZITIA nr. 175 din 13.05.2015 emisa de Presedintele Consiliului Judetean Arges,

Consiliul de Administratie al SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PITESTI organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de MANAGER in data de 07 AUGUST 2015.

Concursul se desfasoara la sediul unitatii din Pitesti, Aleea Spitalului nr. 36, judetul Arges, SALA DE SEDINTE, dupa cum urmeaza:
31.07.2015, orele 12.00 – incheierea procedurii de depunere a DOSARELOR DE INSCRIERE,
04.08.2015 – REZULTATELE verificarii/ selectarii dosarelor depuse,
05.08.2015, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,
07.08.2015, orele 13.00 – PROBA SCRISA,
07.08.2015 – afisarea rezultatelor PROBEI SCRISE,
10.08.2015, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,
12.08.2015 – PROBA DE SUSTINERE A PROIECTULUI DE MANAGEMENT,
12.08.2015 – afisarea rezultatelor PROBEI DE SUSTINERE A PROIECTULUI DE MANAGEMENT,
12.08.2015 – afisarea REZULTATELOR FINALE,
13.08.2015, orele 16.00 – termenul limita pentru depunerea CONTESTATIILOR,

CRITERII DE SELECTIE
Pentru ocuparea functiei de manager au acces persoane fizice care intrunesc cumulativ conditiile:
sunt absolvente a unei institutii de invatamant superior medical, economico-financiar sau juridic si au cel putin 5 ani vechime in posturi prevazute cu studii universitare, conform legii,
sunt absolvente a unor cursuri de perfectionare in management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sanatatii si stabilite prin ordin al ministrului sanatatii sau sa fie absolvente al unui masterat sau doctorat in management sanitar, economic sau administrativ organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata, potrivit legii,
nu au fost condamnate pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu,infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care le-ar face incompatibile cu exercitarea functiei de manager,
nu au fost destituite dintr-o functie de conducere sau nu au fost sanctionate disciplinar in ultimii 5 ani,
sunt apte din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic),
nu au varsta de pensionare, conform legii.

ACTELE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE INSCRIERE:
cerere de inscriere la concurs,
copia actului de identitate,
copia legalizata a diplomei de licenta sau echivalente,
copia legalizata a documentelor care atesta absolvirea cursurilor de perfectionare in management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sanatatii si stabilite prin ordin al ministrului sanatatii ori copia legalizata a diplomei de masterat sau doctorat in management sanitar, economic sau administrativ organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata, potrivit legii,
curriculum vitae
adeverinta care atesta vechimea in posturi cu studii universitare de lunga durata,
cazier judiciar
adeverinta din care rezulta ca este apt medical, fizic si neuropsihic,
declaratia pe propria raspundere privind necolaborarea cu Securitatea inainte de anul 1989,
declaratia pe propria raspundere ca nu ati fost destituit/a dintr-o functie de conducere sau nu ati fost sanctionat/a disciplinar in ultimii 5 ani,
copie legalizata a actelor (certificate de casatorie, etc.) prin care si-a schimbat numele, dupa caz,
proiectul de management realizat de candidat (se redacteaza individual de catre candidat si se dezvolta intr-un volum de maxim 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14, Times New Roman),
chitanta de plata a taxei de participare la concurs in suma de 100 lei.

Dosarele pentru inscrierea la concurs se depun la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti.
Relatii suplimentare la BIROUL PERSONAL din cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PITESTI, de LUNI pana VINERI in intervalul orar 9.00-13.00, telefon: 0248-287.150 interior 177.

TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei de:
MANAGER
din cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PITESTI

TEME CADRU
propuse pentru Proiectul de management

1. Îmbunătăţirea structurii şi organizării spitalului;
2. Schimbarea profilului unui spital cu preformanţe nesatisfăcătoare;
3. Îmbunătăţirea managementului resurselor umane;
4. Evaluarea serviciilor de sănătate furnizate de spital;
5. Analiza situaţiei economico – financiare a spitalului;
6. Evaluarea spitalului din punct de vedere al calităţii;
7. Strategia managementului în domeniul achiziţiilor;
8. Strategia managementului în activitatea de investiţii;
9. Fundamentarea bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea eficientizării activităţii spitalului.

BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ
pentru concursul de ocupare a funcţiei de manager, persoană fizică, din
spitalele publice

DIN DOMENIUL LEGISLAŢIEI
Legea nr. 95/2006, privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 346/2002, privind accidentele de muncă şi bolile profesionale, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii; Hotărârea Guvernului nr.925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 34/2006;
Legea-cadru nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999, privind controlul intern şi controlul financiar – preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordonanţa Guvernului nr. 81/2003, privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
Hotărârea Guvernului nr. 400 din 13 mai 2014 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2014-2015, cu modificările și completările ulterioare;
Ordinul nr. 388/2015 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2015 a Hotărârii Guvernului nr. 400/2014 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2014-2015;
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792 din 17.01.2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1043/2010, privind aprobarea Normelor metodologice de elaborare a bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 914/2006, pentru aprobarea normelor privind condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare.

B. DIN DOMENIUL MANAGEMENTULUI SANITAR
Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar -Managementul spitalului, Editura Public H Press, 2006, Bucureşti;
Popa I. – Management general, Editura ASE, 2005;

– Cărţile sunt disponibile şi pe site-urile:

http://www.snspms.ro/UserFiles/File/ph_press/manual_pentru_cursul_de_management_spitalicesc_2006.pdf

http://www.biblioteca-digitala.ase.ro

Despre Administrator

Citeşte şi ...

microbuze electrice școlare

A fost semnat contractul de finanțare pentru achiziționarea a 17 microbuze școlare electrice

Președintele Consiliul Județean Argeș, Ion Mînzînă, a semnat, luni, 22 aprilie 2024, contractul de finanțare ...

Lasă un răspuns

Please add a post. Powered by Announcement Bar