Începând de ieri, vehiculele prezentate pe toate site-urile web şi pe toate suporturile comerciale şi publicitare ale mărcii Dacia din Europa afişează noua identitate vizuală a brandului.
Deși mediul online le oferă de pe acum clienţilor posibilitatea de a descoperi şi configura modelul dorit, prezentarea fizică a vehiculelor va avea loc către sfârşitul anului – mai întâi la Salonul Auto de la Paris, iar apoi în reţeaua de showroom-uri a mărcii. Anticipând însă acest moment, Dacia lansează o aplicație de realitate augmentată pentru smartphone şi tabletă: Dacia AR.
Simplă, ingenioasă şi modernă, aplicația Dacia AR le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia până la scară naturală şi chiar să intre, virtual, în vehicul. Potențialul client poate vizualiza un vehicul sub toate unghiurile, în orice decor ales – pe stradă sau într-o parcare – poate face zoom asupra unui detaliu de exterior sau din interiorul maşinii. Orice este posibil. Agenții de vânzări din reţeaua comercială Dacia vor putea utiliza această aplicație pentru a prezenta modelele într-o manieră inedită, în completarea celorlalte mijloace de prezentare pe care le au la dispoziție. Dacia AR îi va permite astfel, spre exemplu, unui consilier de vânzări să îi prezinte unui client un model care nu există fizic în showroom-ul său. Aplicația Dacia AR prezintă toate modelele gamei Dacia, în toate variantele de culori. Aplicația este gratuită şi disponibilă pe App Store şi Google Play, putând fi descărcată pe smartphone sau tabletă. Dacia continuă astfel demersul său de digitalizare pentru a fi tot mai accesibilă.
Încă de acum, Dacia AR permite descoperirea noilor detalii şi echipamente care îşi fac apariția pe unele modele ale gamei Dacia odată cu introducerea noii identități vizuale:
Sandero Stepway devine primul vehicul Dacia echipat cu trapă de pavilion vitrată, acţionată electric. Este echipat de acum cu motorul TCe 110, disponibil deja pe modelul Jogger. Duster dispune de acum de aeratoare de formă dreptunghiulară. Devine primul vehicul Dacia echipat cu retrovizoare exterioare rabatabile electric. Dispune de acum de senzor de ploaie pentru activarea ștergătoarelor de parbriz.
„Odată cu introducerea noii identități vizuale, cartografia de navigație, oferită pe Media Nav, este actualizată gratuit timp de trei ani (faţă de trei luni, până acum). Nu în ultimul rând, Dacia adoptă denumiri noi pentru nivelele de echipare ale modelelor sale. În funcţie de model şi de piaţă, gama poate cuprinde până la patru versiuni: Access şi/sau Essential pentru versiunile cele mai accesibile, Expression și Journey sau Extreme, pentru versiunile cele mai echipate. Noile denumiri reflectă ADN-ul mărcii Dacia, care propune mereu cel mai bun raport valoare/preţ pe fiecare nivel de echipare al modelelor.
Cu noua sa identitate vizuală, cu noua gamă, complet reînnoită şi cu noua aplicație de realitate augmentată, Dacia continuă să se reinventeze pentru a deveni tot mai atractivă”, transmit oficialii companiei de la Mioveni. Sursa foto – www.dacia.ro
Tag-uri- . A dacia foto mioveni public r
Citeşte şi ...
Accident rutier pe A1, sensul spre Pitești
Accident rutier produs pe Autostrada A1, sensul spre Pitești, zona Pasarela Cireșu, în care sunt ...