În numai opt luni, Spring, primul model electric fabricat de Dacia, a înregistrat aproape 40.000 de comenzi în Europa din care peste 15.000 de vehicule au şi fost livrate şi peste 7.500 în România, peste 1.700 ajungând deja în posesia clienţilor români.
Începând cu luna octombrie, primii clienţi din mai multe ţări europene au ajuns în posesia vehiculelor Sprind pentru care au lansat precomenzi în perioada martie – iunie 2021. Inedită orin amploarea sa, campania de precomenzi derulată începând cu 20 martie în ţări precum România, Franţa, Italia, Germania sau Spania a cunoscut un succes major, în primele trei luni fiind înregistrate peste 16.000 de rezervări. Interesul publicului pentru primul model electric al mărcii Dacia s-a menţinut constant şi după încheierea campaniei iniţiale, din iulie fiind înregistrate în medie, în fiecare lună, peste 5.000 de comenzi în Europa. Beneficiind de autonomie de până la 305 km conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedeşte a fi un mijloc de mobilitate adaptat publicului larg – majoritatea europenilor care utilizează în prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgând în medie doar 30 km/zi. Spring se afirmă în plus ca un vehicul de ofensivă, majoritatera clienţilor europeni care au cumpărat un Spring fiind la prima achiziţie a unui model Dacia (în Franţa, spre exemplu, opt din zece clienţi de Sprind nu au mai avut în trecut un vehicul al mărcii).
„Cu aproape 40.000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaşte un excelent demaraj comercial. Ca soluţie de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienţi tradiţionali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienţi noi. R-EVoluţia este aşadar în plină desfăşurare”, a declarat Xavier Martinet, director de marketing şi de vânzări Dacia.
Citeşte şi ...
Incendiu izbucnit la o casă din comuna Budeasa
În această dimineață au intervenit pompierii cu două autospeciale de stingere, o autospecială de intervenție ...