Potrivit specialiştilor pieţei auto, în ultima perioadă Dacia Duster a înregistrat o creştere spectaculoasă a vânzărilor, SUV-ul produs la uzinele din Mioveni situându-se în topul preferinţelor europenilor. Astfel, rezultatele din primul trimestru al acestui an poziţionează noul Duster pe locul trei în segmentul SUV-urilor de clasă B, în creştere cu 31%, ceea ce înseamnă vreo 46.571 de unităţi. Având în vedere că modelul aflat pe locul 2, Peugeot 2008, a înregistrat un recul cu 7,5% până la 50.117 unităţi, este de aşteptat ca în perioada următoare modelul românesc să urce mai mult în clasament. Duster se detaşează prin raportul calitate-preţ fără concurenţă în categoria sa, dar mai ales prin elementele de noutate introduse de constructorul de la Mioveni, prin faptul că reprezintă cea mai nouă game de vehicule, prin fiabilitate, robusteţe, eleganţă şi nu în ultimul rând diversitatea motorizărilor şi cutiile de viteză de ultimă generaţie atât manuale, cât şi automate.
Citeşte şi ...
Când totul dispare, ce mai rămâne?
Deși tragem periodic semnale de alarmă, incendiile la locuințe continuă să provoace tragedii. În primele ...