Joi, 26 septembrie, la Consiliul Județean Argeș a avut loc o întâlnire de lucru a reprezentanților D.G.A.S.P.C. Argeș cu reprezentanții primăriilor din județ, respectiv cu asistenții social de pe raza localităților argeșene. Scopul întâlnirii a fost de informare privind stadiul și etapele procesului de reevaluare a dosarelor beneficiarilor cu certificate de încadrare în grad de handicap eliberate înainte de anul 2000, reevaluare solicitată de către Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Argeș, la nivelul județului fiind înregistrate 953 de dosare care necesită reevaluare.
În acest sens, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Argeș a transmis deja în teritoriu o primă parte din invitațiile către beneficiari. După întocmirea și depunerea dosarului complet la D.G.A.S.P.C. Argeș (sediul din Pitești sau punctele de lucru din Câmpulung și Curtea de Argeș), beneficiarii vor fi programați pentru reevaluare. Aceeași procedură se va respecta și în cazul persoanelelor cu handicap nedeplasabile, care, după depunerea dosarului, vor fi revaluate la domiciliu.
De asemenea, reprezentanții D.G.A.S.P.C. Argeș au făcut un apel către autoritățile locale să acorde tot sprijinul asistenților sociali și persoanelor aflate în situația mai sus prezentată, încât fiecare să beneficieze de anchete sociale conforme cu realitatea și astfel să se poată realiza reevaluarea acestor persoane în termenul prevăzut de lege, de maxim 60 de zile.