Acasă / SOCIAL / Şoferii de la CNCD îngrijoraţi că vor rămîne fără serviciu

Şoferii de la CNCD îngrijoraţi că vor rămîne fără serviciu

Ce-şi face omul cu mîna lui… Aşa se poate spune despre decizia pe care conducerea CNCD a luat-o cu privire la retragerea autobuzelor de pe traseu. Procurorii au răspuns, ieri, într-un mod neaşteptat la adresa remisă de societate către DNA. S-a dispus sechestru asigurator pe toate cele 40 de autobuze ce aparţineau CNCD, maşinile fiind date în custodie societăţii, Publitrans 2000 S.A. În plus, DNA şi-a dat acordul ca autobuzele să fie în continuare folosite în transportul public, de către societatea Consiliului Local Piteşti. Simona Răducu, director executiv în cadrul CNCD, susţine însă că autobuzele aparţin societăţii pe care o reprezintă şi acestea ar trebui conservate fără a fi folosite şi implicit uzate atîta timp cît va exista un proces în care se va stabili vinovăţia fiecărui inculpat şi instanţa se va da o decizie cu privire la bunuri şi la recuperarea prejudiciului. Aseară, pe traseu erau doar 64 de autobuze, din cele 80 care ar fi trebuit să asigure fluxul normal, dintre care 40 ale SC Girexim şi 23 cele vechi, ce aparţin SC Publitrans 2000 S.A.

Ieri, vestea a venit ca un trăsnet peste angajaţii CNCD. Procurorii au decis să pună sechestru pe toate cele 40 de autobuze aflate în proprietatea firmei. Astfel, maşinile indisponibilizate nu mai puteau fi folosite de societate. Începînd cu ora 14,00, şoferii au fost sunaţi să se retragă la garaj cu autobuzele, fiecare ieşind de pe traseu. Fără a şti exact ce se întîmplă, oamenii s-au supus. Autobuzele au fost parcate în curtea SC Publitrans 2000. „Nu ne-a spus nimic. Mi-au zis să vin cu maşina în curte, fără să ni se spună dacă mai plecăm în cursă, dacă nu mai plecăm… Aşteptăm şi noi. Eu sper să nu rămîn fără serviciu. Nu cîştig mult! 1.000 de lei pe lună, dar ce să fac? Unde să mă duc“, spunea Marin Ionescu, şofer la CNCD. Ca el erau mulţi alţi conducători auto care stăteau şi aşteptau temători. „Mai aveam 7 curse de făcut, cînd m-au scos de pe traseu. Habar n-avem ce vom face în continuare. Ne-am strîns ce avea prin maşină, le avem puse în plase, să ni le luăm acasă.

Avînd în vedere declaraţiile în contradictoriu ale directorului Publitrans, Manuel Rotaru, şi ale directorului executiv al CNCD, Simona Răducu, transportul public urban rămîne o incertitudine. Pînă la o decizie finală, piteştenii se vor putea folosit de cele 40 de autobuze ale SC Girexim şi cele 24 ale Publitrans. Ar mai trebui spus că maşinile firmei Consiliului Local Piteşti sînt vechi şi par mai degrabă nişte rable pe patru roţi. În cazul în care situaţia va rămîne la acest nivel, timpul de aşteptare al călătorilor în staţii se va prelungi. Pe de altă parte, de decizia finală poate afecta nu doar transportul public, ci se va răsfrînge şi asupra salariaţilor. În cazul în care maşinile vor rămîne în parcare sigilate, toţi şoferii CNCD vor rămîne fără locuri de muncă. Vom reveni.

Sursa text-curier.ro
Foto – Mihai Neacsu

Despre Administrator

Citeşte şi ...

ISU Arges

Ai oportunitatea să lucrezi în echipa noastră !

Posturi cu încadrare directă pe funcție din rândul personalului civil.Ai oportunitatea să lucrezi în echipa ...

Lasă un răspuns

Please add a post. Powered by Announcement Bar